RadioCar
ul. Suchy Las 13 (dzielnica Ursus)
02-495 Warszawa
NIP: 5691699814
tel. 578 586 079
sklep@radiocar24.pl
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Reklamacje z tytułu gwarancji są rozwiązywane poprzez autoryzowane placówki serwisowe danego producenta, których adresy znajdują się w Karcie Gwarancyjnej produktu lub na internetowych stronach producenta (importera).
Procedurę reklamacyjną mogą Państwo również przeprowadzić za pośrednictwem firmy RadioCar, a szczegółowy zapis postępowania reklamacyjnego znajduje się w Regulaminie naszego sklepu.
W przypadku niezgodności towaru z umową, prosimy o pisemne określenie rodzaju niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań. Gdy jest to możliwe i niezbędne do oceny niezgodności produktu z umową należy go również dostarczyć do siedziby naszej firmy Radiocar znajdującej się na ulicy Suchy Las 13 w Warszawie.
W przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności), np. w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami, a chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i doradzimy najlepsze rozwiązanie.
Zwroty
Firma RadioCar zapewnia również możliwość zwrotu zakupionego towaru, jeśli nie spełni on Państwa oczekiwań.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki mają Państwo czas na jej zwrot bez podania przyczyny licząc od daty odbioru dostawy do jej nadania do naszej siedziby. Adres siedziby firmy RadioCar: ul. Suchy Las 13, 02-495 Warszawa
Zwracany towar powinien być w pełni kompletny, a sam produkt, jego wyposażenie i akcesoria nie mogą być uszkodzone i nosić śladów użytkowania świadczących o innym wykorzystaniu produktu niż tylko do celów jego sprawdzenia.
Do zwracanego towaru muszą zostać dołączone następujące dokumenty:
- oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od jej zawarcia
- telefon i adres kontaktowy
- nr rachunku bankowego, na który zostanie przez firmę RadioCar zwrócona należność
- dowód zakupu towaru w firmie RadioCar
Szczegółowy proces zwrotu towaru bez podania przyczyny znajdą Państwo w Regulaminie naszego sklepu.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami, a chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i doradzimy najlepsze rozwiązanie.